چرا ست گادین می گوید: بازاریابی محتوا، تنها نوع باقی مانده از بازاریابی است

در دنیایی که زندگی ما به محتوا و تولید محتوای با کیفیت گره خورده، پر واضح است که هرکس محتوای بهتری در فضای اینترنت تولید کند بیشتر و بهتر دیده خواهد شد و به طبع درآمد بهتری نیز خواهد داشت.

این محتواست که می تواند ما را در ابعاد گسترده به دیگران معرفی کند.

در رابطه با چرایی تولید محتوا ، کتاب سازمان محتوا محور از جو پولیزی می تواند به ما برا داشتن یک استراتژی تولید محتوا کمک کند.

چرایی تولید محتوا:

  1. تاثیرگذاری
  2. ماندگاری

محتوای ما قرار است برای مخاطب ارزش آفرینی کند.

در محتوا ما تبلیغ نمی کنیم بلکه ارزش آفرینی میکنیم.

ما بعنوان یک تولید کننده محتوا  باید بیشتر از بقیه قدرت و تاثیر گزاری آن را بدانبم.

در تمامی کتابهایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی و کسب و کار اینترنتی و کار آفرینی وجود دارد محتوا یک اصل به شمار می آید.

برای تولید محتوای مطلوب لازم است که یک تقویم محتوایی روزانه داشته باشیم.

انواع محتوا:

  1. محتوای متنی
  2. محتوای صوتی
  3. محتوای تصویری

بعنوان یک تولید کننده محتوا لازم است که در یکی از از انواع محتوا متخصص باشیم.

البته من محتوای متنی را ترجیح می دهم چون می توان محتواهای صوتی و تصویری را از دل آن بیرون آورد.

اما نباید خودمان را از محتواهای صوتی و تصویری محروم کنیم چرا که مخاطب بعضی وقت ها به   محتوای صوتی و پادکست علاقه دارد و بعضی دیگر به محتوای تصویری اهمیت میدهند و حوصله خواندن متن های طولانی را ندارند.

به هر صورت تولید محتوای با کیفیت در فضای وب و سایت شخصی بصورت روزانه و هدفمند چیزی است که برای ساخت یک برند شخصی و مطرح شدن آن لازم و ضروری به نظر میرسد.